פירצת הטכנולגיה - הכירו את רפואת שיניים הדיגטלית

העולם מתקדם ויחד איתו ענפי הרפואה השונים ובתוכם גם ענף רפואת השיניים. בעשורים האחרונים, חלה פריצת דרך טכנולוגית בענף רפואת השיניים וזאת הודות לשימוש הולך וגובר במכשור דנטלי המבוסס על טכנולוגיות מתקדמות. 

השימוש בטכנלוגיות אלו הפך בשנים האחרונות את ענף רפואת השיניים למתקדמת יותר ודיגיטלית יותר, כאשר כלל השימושים בטכנולוגיות השונות נכללים תחת ההגדרה של רפואת שיניים דיגיטלית במסגרתה מיושמים מגוון רחב של טיפולי שיניים באופן היעיל והמהיר ביותר. 

רפואת שיניים דיגיטלית

מהי רפואת שיניים דיגיטלית?

רפואת שיניים דיגיטלית מבוססת על השימוש ההולך וגובר במכשור דנטלי ייעודי המבוסס על טכנולוגיות פורצות דרך, שהשימוש בו מאפשר גם לרופאי וטכנאי השיניים וגם לציבור המטופלים, ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שלא היו ברי השגה בשיטות העבודה המסורתיות והמיושנות. 

חשוב לציין שכאשר מדברים על מכשור דנטלי מבוסס טכנולוגיות פורצות דרך, מדברים למעשה על מספר הולך וגדל של מכשירים דנטליים המשמשים את מרפאות ומעבדות השיניים הדוגלים בשילוב מערכות טכנולוגיות מתקדמות כחלק מהליכי הטיפול היומיומיים, וביניהם: מכשירי סריקה דיגיטליים באמצעותם ניתן להשיג תמונה מדויקת של מבנה השיניים ואף לייצר דגם ממוחשב ותלת מימדי של השיניים, מחרטה דיגיטלית המשמשת לצרכי ייצור של כתרים, גשרים ותותבות ברמת דיוק מקסימאלית ועד לתוכנות עיבוד לצרכי עיצוב כתרים, גשרים ותותבות. 

רפואת שיניים דיגיטלית - כל היתרונות

כפי שציינו לעיל, השימוש באותן טכנולוגיות מתקדמות בענף רפואת השיניים הדיגיטלית, מאפשר לכל מרפאת שיניים דיגיטלית או מעבדת שיניים, ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הכוללים בין היתר: 

  •  קיצור תהליכי עבודה גם בהקשר של "זמן כיסא" לצרכי טיפולי שיניים וגם בהקשר של קיצור הליכי ייצור של כל סוגי השחזורים (תותבות, כתרים, גשרים) 
  • רמת דיוק מקסימאלית שלא ניתנת להשגה בשיטות העבודה המסורתיות והמיושנות 
  • השגת תוצאות טיפוליות מרשימות יותר בכל הנוגע למראה האסתטי של השיניים המטופלות 

ויתרונות נוספים ההופכים את תחום רפואת השיניים הדיגיטלית לנפוץ ביותר ויותר מרפאות שיניים ומעבדות שיניים בכל רחבי הארץ. 

השתלת שיניים דיגיטלית

אחד מסוגי הטיפולים הנפוצים ביותר בענף רפואת השיניים הדיגיטלית הוא טיפול השתלת שיניים המיושם בשיטה הממוחשבת במסגרתה כל שלבי הטיפול מיושמים באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. השתלת שיניים דיגיטלית מיועדת לטיפול במגוון רחב של מצבי אובדן שיניים והיא מאפשרת למטופלים ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הכוללים בין היתר:  סיכוי הצלחה גבוהים במיוחד של קליטת השתלים, תכנון מיטבי של כל שלבי הטיפול הנחוצים, הליכי טיפול וזמני החלמה קצרים יותר ויתרונות נוספים  ההופכים את תחום רפואת השיניים הדיגיטלית למובילה גם בתחום טיפולי השתלות שיניים. 

כבר היום, ניתן למצוא יותר ויותר מרפאות שיניים העושות שימוש קבוע ויומיומי במערכות הסריקה הדיגיטליות, כאשר הצפי לשנים הקרובות הוא שכלל העוסקים בתחום רפואת השיניים ישלימו את המעבר לתחום רפואת שיניים דיגיטלית. 

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?

השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.

נבנה במחשבה רבה ע"י //

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?
השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?

השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.