חשיבות מעבדת שיניים דיגטלית בעידן המודרני

מעבדות שיניים המעוניינות להמשיך לפעול בענף רפואת השיניים גם במהלך השנים הקרובות, חייבות לזנוח את שיטות העבודה המיושנות ולהתקדם לשיטות העבודה החדשניות המיושמות באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות מסוגן. 

מעבדת שיניים דיגטלית

סוגי מערכות דיגיטליות למעבדות שיניים

כאשר מדברים על מעבדת שיניים דיגיטלית מדברים למעשה על מעבדת שיניים העושה שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים מסוגם לצרכי ביצוע עבודות המעבדה הכוללות בין היתר ייצור סוגים שונים של שחזורים המיועדים לטיפולי שיקום ושחזור שיניים ולצרכי טיפולי השתלות שיניים. אמצעים דיגיטליים אלו כוללים בין היתר תוכנות ייעודיות לעיבוד ועיצוב תוצרים דנטליים שונים כגון: תותבות, גשרים, כתרים, ציפויי שיניים ושתלים דנטליים, כאשר המידע הממוחשב הנדרש לצורך כך מגיע מקצבים ממוחשבים של מערכות סריקה דיגיטליות המצויות במרפאות השיניים. מערכת נוספת המשמשת את מעבדות השיניים הדיגיטליות היא מחרטה דיגיטלית שהיא למעשה מערכת ייעודית לצרכי ייצור התוצרים הדנטליים. 

מהם היתרונות הנלווים לשירותיה של מעבדת שיניים דיגיטלית?

מעבדות שיניים העושות שימוש במערכת דנטליות דיגיטליות, נהנות כבר היום ממגוון רחב של יתרונות בהשוואה למעבדות שיניים המתעקשות להמשיך לעשות שימוש בשיטות עבודה מיושנות. יתרונות אלו באים לידי ביטוי בכל שלבי העבודה של מעבדות השיניים והם כוללים: 

• ייצור איכותי ומהיר של כל סוגי התוצרים הדנטליים הנדרשים 

• ייצור של תוצרים דנטליים בעלי עמידות גבוהה בהשוואה לאילו המיוצרים בשיטות העבודה הישנות

• חיסכון משמעותי בזמן עבודה תוך קיצור תהליכי העבודה 

• התנהלות דיגיטלית וממחושבת אל מול מרפאות השיניים 

וזאת לצד יתרונות נוספים הנלווים לתהליכי העבודה בכל מעבדת שיניים דיגיטלית. 

רפואת שיניים דיגיטלית - מה חשוב לדעת?

המעבר של ענף רפואת השיניים לשימוש במערכות טכנולוגיות מתקדמות במהלך העשורים האחרונים, גרם לכך שיותר ויותר מרפאות שיניים ומעבדות שיניים עושות שימוש במכשור דיגיטלי מתקדם מסוגו, וכיום, יותר ויותר מרפואת ומעבדות שיניים מגדירות את עצמן כנותני שירות בתחום רפואת השיניים הדיגיטלית

תחום רפואת השיניים הדיגיטלית, מאפשר גם לרופאי השיניים וגם לטכנאי השיניים לבצע מגוון רחב של פרוצדורות דנטליות תוך קיצור וייעול תהליכי העבודה, וכל זאת תוך השגת תוצאות טיפוליות טובות יותר . אחד מהיתרונות המובהקים של השימוש במערכות דיגיטליות במעבדות השיניים בא לידי ביטוי בהליכי ייצור של תוצרים דנטליים בעלי עמידות גבוהה לאורך שנים רבות. עובדה זו, מגבירה את הביקושים בקרב ציבור המטופלים, לתוצרים דנטליים המיוצרים במעבדות שיניים דיגיטליות. כמ כן, חשוב לציין שהשימושים במערכות הדיגיטליות, מאפשרות לטכנאי השיניים להגיע לרמת דיוק מקסימאלית אשר אינה ניתנת להשגה באמצעות שימוש בשיטות העבודה המיושנות. 

כל אלו ועוד הופכים את תחום רפואת השיניים הדיגיטלית לתחום מבוקש גם בקרב העוסקים בתחום, רופאי וטנכאי שיניים וגם בקרב ציבור המטופלים. למידע נוסף על הטכנולוגיות השונות המהוות חלק בלתי נפרד מהציוד המתקדם ביותר הנחוץ לכל מעבדת שיניים לחצו כאן 

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?

השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.

נבנה במחשבה רבה ע"י //

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?
השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?

השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.