השתלת שיניים ממוחשבת

אנחנו בחברת DMB milling center, מקדמים חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית בענף רפואת השיניים ומאפשרים לכל רופאי וטכנאי השיניים בישראל ליהנות ממגוון רחב של פתרוונת מעשיים לצרכי ייצור כתרים כחלק מהליכי התכנון של טיפולי השתלת שיניים ממוחשבת.

בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע מקצועי על תכנון טיפולי השתלה ממוחשבת ולהיחשף לשיטת העבודה הדיגיטלית והחדשנית שלנו לייצור כתרים באופן דיגיטלי מלא. אם גם אתם רוצים להתקדם לתחום רפואת השיניים הדיגיטלית וליהנות מתוצאות טיפוליות מדויקות במסגרת טיפול השתלת שיניים דיגיטלית זה הזמן לדעת הכול על השתלות שיניים ממוחשבות.

השתלת שיניים דיגיטלית

מהי השתלת שיניים ממוחשבת?

השתלת שיניים ממוחשבת היא למעשה הטכניקה הטיפולית החדישה והמתקדמת ביותר מסוגה לצורך ביצוע טיפולי השתלה של שתלים דנטליים במסגרת טיפולי שיקום הפה והלסת. שיטה זו מבוססת על אמצעים טכנולוגיים מתקדמים מסוגם אשר פותחו במהלך השנים האחרונות והיא מיועדת למגוון רחב של מטופלים המתמודדים עם מקרים של אובדן שיניים כתוצאה ממחלת חניכיים, עששת, חבלה שנגרמה לאחת או יותר מהשיניים הטבעיות וכדומה. בכל הליך טיפולי של השתלת שיניים ממוחשבת נעשה שימוש בהדמיית מחשב תלת מימדית שלמעשה מספקת תמונה מדויקת של חלל פה המטופל ובאופן זה ניתן לתכנן ולבצע את ההליך הטיפולי באופן המדויק ביותר מבלי להידרש לביצוע חתכים מיותרים והתערבות כירורגית כפי שנהוג בטיפולי השתלות שיניים בשיטה המסורתית.

השתלת שיניים ממוחשבת - שלב אחר שלב

השתלת שיניים ממוחשבת מיושמת במספר שלבים הכוללים בין היתר הליך אבחון מקדים לצרכי בדיקת התאמה של המטופל להליך הטיפולי. במידה והמטופל נמצא מתאים לשיטת ההשתלה הממושחבת הוא נדרש לבצע צילום CT דיגיטלי של חלל הפה, כאשר המידע המופק מצילומי ה-CT משמש לצרכי ייצור סד ממוחשב בהדפסה תלת מימדית. הסד הממוחשב הוא מעין התקן פלסטי שקוף בו ניתן לקדוח חורים דרכם מחדירים את השתלים לתוך עצם הלסת. חשוב לציין שלפני הליך ייצור הסד והחדרת השתלים, מתבצע הליך תכנון מקדים של כל שלבי הטיפול וזאת לצרכי תכנון מיטבי של בחירת מיקום השתלים, מידות השתלים וזווית החדרתם לתוך הלסת, כאשר כל הליך התכנון מיושם באמצעות מחשב ובהתאם לממצאי צילומי ה-CT של המטופל. 

השתלת שיניים ממוחשבת מפחיתה באופן משמעותי את רמת ההתערבות הכירורגית הנדרשת וכפועל יוצא מכך היא מקצרת את תהליך הריפוי וההחלה. יחד עם זאת, חשוב להדגיש שגם בטיפולי השתלה ממושחבת עשויות להופיע תופעות לוואי כחלק מתהליך ההחלמה, וביניהן: שטפי דם קלים באזור המטופל, נפיחות ורגישות באזור המטופל ועלייה קלה בחום הגוף למשך מספר ימים לאחר השלמת ההליך הטיפולי. תופעות לוואי אלו חולפות מאליהן ברוב המקרים תוך מספר ימים וניתן לצמצם את השלכותיהן באמצעות נטילת משככבי כאבים ואנטיביוטיקה לצורך מניעת דלקת.

טיפולי השתלה ממושחבת זוכים לפופולאריות הולכת וגוברת בשנים האחרונות לנוכח היתרונות הטיפוליים הנלווים להתהליך, כאשר בין היתרונות המרכזיים של טיפולי ההשתלה הממוחשבות תוכלו למצוא:

  •   סיכוי הצלחה גבוהים בשיעור של 98% ומעלה!
  •   תכנון מיטבי של כל ההליך הטיפולי באמצעים דיגיטליים מתקדמים
  •   התערבות פולשנית מינימאלית
  •   הליך טיפולי קצר יותר
  •   זמני החלמה קצרים יותר
  •  סיכוי קטן יותר להיווצרות סיבוכים

ויתרונות נוספים ההופכים את שיטת ההשתלה הממוחשבת לשיטת ההשתלה המועדפת ביותר גם על ידי המטופלים וגם על ידי רופאי השיניים.

חשוב לציין שכל אחד מהיתרונות הטיפוליים הנלווים לטיפולי השתלת שיניים ממוחשבת הוא פועל יוצא של תכנון מקדים מיטבי על פי הדמיה ממושחבת שלמעשה מסייעת לרופאי השיניים לבחור את מידות השתלים המדויקות ולמקם אותם בצורה המדויקת ביותר בחלל פה המטופל באופן כזה שיטיב את השיקום האסתטי של השיניים ויאפשר תפקוד מלא של השיניים המלאותיות לצד השיניים הטבעיות. כמו כן, חשוב לציין שהתכנון המדויק הנעשה באמצעים ממוחשבים מסייע רבות לאיתור בעיות שונות העשויות לצוץ במהלך ההליך הטיפולי ובאופן זה לתת מענה לכל בעיה דנטלית העשויה לפגוע בתוצאות הטיפוליות של ההשתלה.

שימו לב – טיפולי השתלת שיניים ממוחשבת ניתנים ליישום גם אצל מטופלים הסובלים מבעיות רפואיות שונות המונעות מהם הליך כירורגי בשל נטילת תרופות לדילול דם וגם בקרב מטופלים הסובלים ממחלות לב, לחץ דם וסוכרת, וזאת בניגוד לשיטת ההשתלה המסורתית בה לא ניתן לבצע השתלת שיניים באוכלוסיות אלו.

השתלת שיניים ממוחשבת

כמה זמן מחזיקה השתלת שיניים ממוחשבת?

הצלחה של קליטת שתלים דנטליים תלויה במספר פרמטרים שונים כגון: אופן הליך ההשתלה, סוגי השתלים בהם נעשה שימוש, מידות השתלים, האזור בחלל הפה בו מתבצעת ההשתלה, איכות עצם הלסת של המטופל, הזוויות בהן מחודרות התשלים, וכמובן, המיומנות המקצועית של הרופא המטפל. עד להופעת שיטת ההשתלה הממוח, כל טיפולי ההשתלה התבססו על המיומנות המקצועית של הרופא המטפל, כאשר כל טעות כזו או אחרת בכל אחד מהפרמטרים המופיעים לעיל, השפיעה במידה ניכרת על הצלחת ההליך הטיפולי ועל סיכוי הצלחת קליטת השתלים. 

כיום, הודות לשיטת ההשתלה הממוחשבת, כל התכנון של ההליך הטיפולי מיושם על גבי צג מחשב והדבר מאפשר לרופא המטפל לתכנן בצורה המיטבית ביותר את מיקום השתלים, מידות התשלים וזווית החדרתן וכל זאת ללא צורך בהתערבות כירורגית ותוך הימנעות מסיכונים וסיבוכים. 

חשוב לדעת: גורם משמעותי נוסף בהצלחת ההליך הטיפולי של טיפולי השתלת שיניים בכלל וטיפולי השתלת שיניים ממוחשבת בפרט הוא נושא השיקום, כלומר, סוג ואיכות הכתר המולבש על גבי מבנה השתלים. לפיכך, קיימת חשיבות רבה לאופן בו יוצרו הכתרים, וכאן בדיוק אנחנו בחברת DMB  milling center נכנסים לתמונה. 

כמה זמן מחזיקה השתלת שיניים

ייצור כתרים לטיפולי השתלה ממוחשבת בשיטה הדיגיטלית

אנחנו בחברת DMB milling center מאפשרים לכלל רופאי וטכנאי השיניים העוסקים במלאכת השתלת שיניים ממוחשבת, ליהנות מפתרונות השירות המתקדמים ביותר בכל הנוגע לייצור כתרים לטיפולי שתלים בשיטה הדיגיטלית. במרכז החריטה שבבעלותנו, תוכלו ליהנות משיטה דיגיטלית מתקדמת מסוגה לייצור כתרי זירוקניה וכתרי EMAX המותאמים ומיועדים לטיפולי השתלת שיניים ממוחשבת. שיטת העבודה הדיגיטלית שלנו אינה מצריכה כל מעורבות מצד רופאי וטכנאי השיניים לאורך שלבי הייצור, למעט שליחה של סריקה אינטראולית של חלל פה המטופל. עם קבלת ממצאי הסריקה הדיגיטלית, אנו דואגים לעיבוד גרפי של הכתר בטרם ייצורו ורק לאחר הגעה למידות המדויקות של הכתר מתחילה מלאכת החריטה הדיגיטלית של הכתר באמצעות מחרטה דיגיטלית מתקדמת מסוגה העומדת לרשותנו. עם סיום הליך הייצור הנמשך כ-20 דקות לערך, אנו דואגים למשלוח מיידי של הכתרים למרפאת/מעבדת השיניים לצורך השלמת ההליך הטיפולי והרכבת הכתרים על גבי מבנה השתלים. 

שיטת העבודה הדיגיטלית שלנו לייצור שתלים מותאמת להליכי השתלת שיניים דיגיטלית המיושמת באמצעים ממוחשבים לאורך כל שלבי האבחון, התכנון וההליך הטיפולי, כאשר אספקת הכתרים מתאפשרת באופן מיידי לאחר ייצורם במסגרת משלוח התוצר הסופי עד למרפאת השיניים.
אם גם אתם עוסקים בתחום טיפולי השתלת שיניים ממוחשבת, זה הזמן להכיר את פתרונות השירות המוצעים על ידינו בתחום ייצור כתרים בשיטה הדיגיטלית. כמו כן, אנו מאפשרים לכם להסתייע בשירותי החריטה הדיגיטלית שלנו למטרות ייצור גשרים ותותבות שיניים לצרכים טיפוליים נוספים. לפרטים נוספים בנושא אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?

השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.

האתר מתוחזק ע"י חברת

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?
השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?

השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.