רפואת שיניים דיגטלית

אנחנו בחברת DMB  milling center, מקדמים חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית בענף של רפואת שיניים דיגטלית ומאפשרים לכל רופאי וטכנאי השיניים בישראל ליהנות מפתרונות השירות המתקדמים ביותר בתחום רפואת השיניים הדיגיטלית. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע כללי על תחום רפואת שיניים דיגיטלית ולהיחשף לכל פתרונות השירות המתקדמים ביותר מסוגם המוצעים על ידינו בתחום זה. אם גם אתם רוצים להפוך את המרפאה או מעבדת השיניים שלכם למובילה בתחום ה- Digital dentistry, זה הזמן לדעת הכול על החידושים הטכנולוגיים של השנים האחרונות בענף של רפואת שיניים הדיגיטלית. 

רפואת שיניים דיגיטלית מתקדמת

מהי רפואת שיניים דיגיטלית?

כאשר מדברים על רפואת שיניים דיגיטלית, מדברים למעשה על מספר אמצעי מכשור דיגיטליים המצויים  בשימוש בענף רפואת השיניים לצרכי ביצוע פרוצדרות דנטליות מרכזיות. אחד מהמכשירים הנפוצים  ביותר בענף רפואת השיניים הדיגיטלית הוא מכשיר הסריקה האינטראורלית שלמעשה מאפשר צילום וסריקה של השיניים המיועדות לצרכי ייצור הדמיה תלת מימדית של המצב הקיים. מכשירי הסריקה האינטראורלית יודעים לספק תמונה כוללת, רחבה ומדויקת של חלל הפה, וזאת הודות למצלמה דיגטלית המצויה בהם היודעת לצלם כ-3,000 תמונות בדקה של חלל הפה. בכך השימוש בסוקרים האינטראוליים מסייע להליכי הייצור הדיגיטלי של השחזורים הנדרשים באמצעות מחרטה דיגיטלית המשמשת לצרכי ייצור של שחזורים שונים, החל מכתרי חרסינה קבועים לשיניים ללא מתכת, דרך שחזורים זמניים, גשרים, ציפוי חרסינה, סתימות חרסינה, תותבות לשיניים וייצור כתרים על גבי שתלים דלנטיים. 

יתרונות השימוש באמצעים דיגיטליים בענף רפואת השיניים

הפיתוחים הטכנולוגיים של השנים האחרונות בענף של רפואת שיניים דיגיטלית, מאפשרים לכל רופאי וטכנאי השיניים, ליהנות ממגון רחב של יתרונות הבאים לידי ביטוי לאורך כל שלבי הטיפול והביצוע של פרוצדורות דנטליות כאלו ואחרות משלב האבחון, דרך שלבי הייצור של שחזורים ועד לשלב הרכבת השחזורים והשלמת ההליך הטיפולי. יתרונות אלו כוללים בין היתר:

  • רמת דיוק גבוהה במיוחד שלא ניתנת להשגה באמצעות שימוש במכשירים אנלוגיים בהם נעשה שימוש בענף רפואת השיניים המסורתית
  • חיסכון משמעותי בזמן כיסא תוך קיצור ההליך הטיפולי וצמצום המפגשים הטיפוליים הנדרשים לצרכי השלמת פרוצדרות רפואיות כאלו ואחרות
  • קיצור משמעותי של הליכי הייצור של כל סוגי השחזורים – באמצעות מחרטה דיגיטלית ניתן לייצר מגוון רחב של שחזורי שיניים תוך פחות משעה! 
  • תוצאות אסתטיות ומדויקות ברמה הגבוהה ביותר – ההליך הדיגיטלי משפר בצורה משמעותית את המימד האסתטי של התוצאה הטיפולית בהשוואה לכל שיטת טיפול אחרת בענף רפואת השיניים המסורתית

וזאת לצד ביסוס מעמדה של מרפאת השיניים / מעבדת שיניים כמובילה בתחום רפואת השיניים הדיגיטלית בעיני לקוחותיה. 

רפואת שיניים דיגיטלית

השתלת שיניים דיגיטלית

אמצעי הסריקה והצילום הדיגיטליים מסייעים רבות לתחום טיפולי השתלות השיניים, כאשר התכנון הדיגיטלי של ההליך הטיפולי מאפשר לרופאי השיניים לקבל תמונה רחבה וכוללת של חלל הפה של המטופל, ובאופן זה, לתכנן בצורה המדויקת והמיטבית ביותר את ההליך הטיפולי. השתלת שיניים דיגיטלית מסתייעת במכשירי הסריקה האינטר אורלית, כאשר ממצאי הסריקה משמשים למטרות תכנון מיטבי של מיקום השתלים, מידות השתלים  וזווית החדרתם אל עצם הלסת. התמונה הרחבה המסופקת על ידי מכשירי הצילום הדיגיטליים מסייעת רבות לתכנון מיטבי של הליך השתלת השיניים בהתאמה אישית מלאה לכל מטופל, תוך הימנעות מוחלטת מסיכונים וסיבוכים אפשריים.

חשוב לציין שהשימוש באמצעים הדיגיטלים בתחום השתלת שיניים דיגיטלית, מאפשר זיהוי כשלים ובעיות שונות העלולות לצוץ לאורך ההליך הטיפולי ובכך ניתן לצמצם באופן משמועתי מצבים של כשלון ההליך הטיפולי. בדומה לכל הליך טיפולי אחר המיושם באמצעות המכשור הדיגיטלי המצוי בענף של רפואת שיניים דיגיטלית,  ובנוסף גם טיפולי השתלת שיניים דיגיטלית, מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות טיפוליים הכוללים בין היתר:

  • הליך טיפולי קצר יותר תוך התערבות כירורגית מינימאלית במידת הצורך
  • רמת דיוק גבוהה במיוחד בכל הנוגע לייצור כתרים באופן דיגיטלי המורכבים על גבי השתלים הדנטליים
  • רמת דיוק גבוהה בכל הנוגע למיקום השתלים,
  • מידות השתלים וזווית החדרתם
  •  תהליך החלמה קצר יחסית
השתלת שיניים דיגיטלית

digiteech – השיטה הדיגיטלית לייצור כתרים, גשרים ושיניים תותבות

אנחנו ב- DMB  milling center, מרכז החריטה המתקדם ביותר מסוגו בענף של רפואת שיניים דיגיטלית, מאפשרים לכל לקוחותינו ליהנות משיטת עבודה חדשנית ודיגיטלית המקצרת באופן משמעותי את תהליכי הייצור והבנייה של כתרים, גשרים ושיניים תותבות למגוון רחב של פרוצדורות דנטליות המיושמות באופן דיגיטלי מלא! 

שיטת העבודה של השתלת שיניים דיגיטלית החדשנית שלנו מכונה digiteech והיא מבוססת על המכשור הטכנולוגי המוביל ביותר מסוגו בענף של רפואת שיניים דיגיטלית. באמצעות שיטת עבודה זו אנו משפרים באופן משמעותי את רמת הדיוק של הכתרים, הגשרים והשיניים התותבות ומאפשרים לרופאי וטכנאי השיניים ליהנות ממינימום מעורבות לאורך שלבי הייצור, וכל זאת ללא צורך בהתעסקות עם מכשור אנלוגי מיושן ושיטות עבודה ידניות. 

השיטה של השתלת שיניים דיגיטלית שלנו מיושמת באופן דיגיטלי מלא והיא מתאפשרת לאחר קבלת קבצים ממוחשבים של ממצאי הסריקה האינטראורלית על ידי רופא/טכנאי השיניים. הקובץ הממוחשב המגיע למחשבי המרכז החריטה שבבעלותנו, עובר הליך עיבוד גרפי באמצעות תוכנה ייעודית וחדשנית לעיצוב כתרים, גשרים ותותבות וזאת עד להשגת התוצאה המדויקת ביותר עבור המטופלים. לאחר שלב העיבוד הגרפי, הקובץ הממוחשב מועבר למחרטה הדיגיטלית העומדת לרשותנו. מכשור החריטה הדיגיטלי יודע לייצר את התוצר הסופי תוך עשרות דקות בודדות ותוך כדי שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. לאחר השלמת הליך הייצור אנו דואגים לשליחת התוצר הסופי ישירות למרפאת השיניים לצורך השלמת הטיפול והרכבת הכתר, הגשר או תותבות השיניים. 

רוצים להצטרף למהפכה אותה אנו מקדמים בענף של  רפואת שיניים דיגיטלית? צרו איתנו קשר כאן עוד היום.

 

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?

השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.

האתר מתוחזק ע"י חברת

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?
השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?

השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.