ייצור כתר זרקוניה

אנחנו בחברת DMB milling center מקדמים חדשנות דיגיטלית בענף רפואת השיניים ומאפשרים לכל מרפאות ומעבדות השיניים בישראל ליהנות ממגוון רחב של יתרונות גם במסגרת תהליכי ייצור של כתרי זרקוניה. פתרונות הייצור שלנו מבוססים על טכנולוגיות חדשניות המבטיחות לכם כתר זרקוניה איכותי ומדויק יותר בזמני עבודה קצרים ומהירים והם נועדו לכל אילו מביניכם המעוניינים להשתחרר משיטות עבודה מיושנות ולהתקדם לדרך היעילה, המדויקת והמהירה ביותר בתחום ייצור כתר זרקוניה. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע מקצועי על תהליכי ייצור כתר זרקוניה באמצעותנו ולהיחשף לכל היתרונות הנלווים לשיטת העבודה החדשנית שלנו, המיושמת באופן דיגיטלי מלא ובאמצעות מכשור מתקדם מסוגו בענף רפואת השיניים בכלל ובתחום מעבדות השיניים בפרט.

ייצור כתר זרקוניה

כתר זרקוניה - מה חשוב לדעת?

זרקוניה הוא מינרל מלאכותי קשיח המיוצר בתנאי מעבדה למגוון רחב של שימושים, כאשר חוזקו ויכולת עמידותו הגבוהה, הופכים אותו לחומר גלם אופטימאלי בענף רפואת השיניים למטרות ייצור של כתרים. את כתרי הזרקוניה נהוג לסווג לשני סוגי כתרים עיקריים, האחד הינו כתר המשלב בין זרקוניה לחרסינה והשני הינו כתר המיוצר במלואו מזרקוניה, כאשר בחירת סוג הכתר נקבעת בין היתר בהתאם לצורך הטיפולי. כתרי זרקוניה המהווים את היהלום שבכתר בענף רפואת השיניים, משמשים בין היתר להלבשת כתרים על גבי שיניים הנדרשות לטיפולי שורוש, למטרות השלמה של כותרת שן שבורה ולמטרות טיפולי השתלות שיניים. 

השימוש ההולך וגובר בזרקוניה כחומר גלם לייצור כתרים, נובע מהיתרונות הרבים המאפיינים את כתרי הזרקוניה, וביניהם: כתרים בעלי מראה מקסימאלי של שיניים טבעיות, כתרים בעלי יכולת הטמעות מהירה בחלל הפה, כתרים אשר אינם מכתימים את החניכיים לאורך זמן, כתרים המסייעים למניעת דלקות חניכיים, כתרים נטולי מתכת המהווים פתרון טיפולי לסובלים מאלרגיה למתכות, וכמובן, את העובדה שמדובר בכתרים בעלי עמידות גבוהה לעומסי לעיסה. 

ייצור כתר זרקוניה בשיטה הדיגיטלית

אנחנו ב- DMB milling centerפיתחנו שיטת עבודה חדשנית המקצרת ומייעלת את תהליכי הייצור של כתרי זרקוניה, ובתוך כך, אנו מאפשרים לכל מרפאות ומעבדות השיניים ליהנות מהדרך הקלה, המהירה והמדויקת ביותר למטרות ייצור כתר זרקוניה. שיטה זו מיושמת במלואה באופן דיגיטלי והיא מבוססת על מכשור חדשני ומתקדם מסוגו המייתר את ההתעסקות עם מחרטות מיושנות ושיטות עבודה ידניות לייצור כתרים. 

כתר זרקוניה

איך עובדת השיטה?

בשלב המקדים לתהליך ייצור כתר זרקוניה באמצעותנו, רופא השיניים נדרש לצלם את חלל הפה של המטופל/ת באמצעות סורק אינטראוראלי דיגיטלי ולהעביר את קובץ הצילום לכתובת המייל שלנו. מכאן ואילך, מתחילה העבודה שלנו במרכז החריטה:

  •  בשלב הראשון, מומחה גרפי מטעמנו עובד על הכתר באמצעות תוכנה מתקדמת מסוגה לעיצוב כתרי זרוקניה עד לקבלת התוצאה המדויקת ביותר עבור המטופל/ת.
  •  בשלב השני, הדגם הדיגיטלי של הכתר מועבר למחרטה דיגיטלית המספקת את התוצר הסופי בפרק זמן קצר תוך כדי עיבוד הדגם הדיגיטלי עם החומרים הנדרשים לייצור כתר זרקוניה.
  •  לאחר ייצור הכתר אנו דואגים להוצאת משלוח של התוצר הסופי עד למרפאת השיניים להמשך טיפול והרכבת הכתר למטופל/ת.

יתרונות השיטה

לשיטת העבודה המתקדמת שלנו למטרות ייצור כתר זרקוניה, מספר יתרונות מרכזיים ההופכים אותה לשיטה היעילה, המהירה והמדויקת ביותר, וביניהם:

  •  תהליך ייצור דיגיטלי המייתר לחלוטין את הצורך בהתעסקות עם שיטות עבודה ידניות ומחרטות ישנות
  •  100% דיוק – המכשור המתקדם העומד לרשותנו במרכז החריטה מבטיח לכם ייצור כתר זרקוניה ברמת דיוק מקסימאלית לכל מטופל/ת
  •  תהליך ייצור מהיר – המחרטה הדיגיטלית האחראית לתהליך ייצור כתר זרקוניה יודעת לספק את התוצר הסופי תוך עשרות דקות בודדות. 
  •  מינימום מעורבות אישית של רופא השיניים בתהליך הייצור – משלב צילום פה המטופל/ת ועד לשלב הרכבת הכתר לא נדרשת מעורבות של רופא השיניים בתהליך. 

יתרונות אלו ונוספים מאפשרים לכל מרפאת/מעבדת שיניים לייעל את תהליכי הייצור של כתרי הזרקוניה ובתוך כך להעניק ללקוחותיה את השירות המקצועי, המהיר והמתקדם ביותר מסוגו במגוון רחב של טיפולים בהם נדרשים כתרי זרקוניה להשלמת ההליך הטיפולי. 

ייצור כתרי זרקוניה במינמום זמן

ייצור כתר זרקוניה בשיטה הדיגיטלית

המכשור הדיגיטלי בו אנו עושים שימוש, משלב בין סורק דיגיטלי לבין מחרטה דיגיטלית, כאשר הסורק משמש אותנו לצרכי עיבוד של צילומי השיניים ולצרכי עיצוב הכתר ואילו המחרטה משמשת אותנו לצרכי ייצור כתרי הזרקוניה בצורה המדויקת ביותר. השילוב בין המכשור המתקדם ביותר מסוגו בתחום לבין הניסיון המקצועי העומד לרשותנו וחומרי הגלם האיכותים בהם אנו עושים שימוש לצרכי ייצור כתר זרקוניה, מבטיח לכם את התוצאה המושלמת ברמת דיוק מקסימאלית אשר איננה ניתנת להשגה בשיטות העבודה המיושנות. 

ייצור כתר זרקוניה בשיטה הדיגיטלית מאפשר לכל הצדדים ליהנות מהתוצאה המיטבית: המטופלים נהנים מכתרי זרקוניה איכותיים ועמידים לאורך זמן, רופאי השיניים נהנים מיכולות ביצוע ברמה הגבוהה ביותר בעת השתלת הכתרים ומעבדות השיניים נהנות ממוצר סופי איכותי ומדויק המונע החזרות של כתרים. מעבר לכך, ייצור כתר זרקוניה נעשה במלואו באמצעים דיגיטליים, דבר המקצר באופן משמעותי את הליך הייצור וכפועל יוצא מכך את כל ההליך הטיפולי משלב צילום הפה על ידי רופא השיניים ועד להרכבת הכתר למטופל/ת.

חשוב לנו שתדעו: כל הטכנולוגיות החדישות בהן אנו עושים שימוש נועדו לאפשר לרופאי וטכנאי השיניים לייעל ולקצר את ההליך הטיפולי ולספק ללקוחותיהם את התוצרים האיכותיים ביותר בתחום הכתרים לכל מטרת טיפול. באופן זה, רופאי וטכנאי השיניים מבססים את מעמדם המקצועי בעיני הלקוחות וממתגים את המרפאה/מעבדה שלהם כמובילה בתחום החדשנות הטכנולוגית בענף רפואת השיניים. 

אם גם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הנלוות לתהליך ייצור כתר זרקוניה בשיטה הדיגיטלית, זה הזמן ליצור איתנו קשר כאן ולהיחשף לכל הפתרונות הטכנולוגיים המוצעים על ידינו. 

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?

השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.

האתר מתוחזק ע"י חברת

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?
השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?

השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.