ייצור שיניים תותבות

אנחנו בחברת DMB Center, מקדמים חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית בענף רפואת השיניים ומאפשרים לכל רופאי וטכנאי השיניים בישראל ליהנות מהליכי ייצור של שיניים תותבות באמצעים דיגיטליים מתקדמים מסוגם המשפרים בצורה ניכרת את איכות התותבות והתאמתן לכל מטופל באופן פרטני.
הייצור הדיגיטלי שלנו לשיניים תותבות מיושם באמצעות מחרטה דיגיטלית המקצרת את הליכי הייצור באופן משמעותי ומייתרת לחלוטין את השימוש במחרטות מיושנות ושיטות עבודה ידניות. באופן זה, אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות משיניים תותבות איכותיות ועמידות.

אצלנו תוכלו למצוא מידע כללי על תותבות שיניים והליך ייצור שיניים תותבות בהתאמה אישית מדויקת לכל מטופל/ת בשיטה הדיגיטלית המתקדמת ביותר מסוגה המיושמת אצלנו בחברת DMB.

ייצור שיניים תותבות

שיניים תותבות - מה חשוב לדעת?

כאשר מדברים על תותבות שיניים מדברים למעשה על מספר סוגי תותבות דנטאליות שכל אחד מהם מהוה אמצעי מלאכותי שנועד לתת מענה לאנשים המתמודדים עם שיניים חסרות, כאשר מבנה התותבת יכול להיות חלקי או לכל הלסת. את התותבות לשיניים נהוג לסווג ל-3 סוגים עיקריים: תותבות קבועות, תותבות זמניות ותותבות נשלפות.

ייצור שיניים תותבות מיועד בעיקר למקרים בהם השתלת שיניים ו/או התקנת גשרים אינם ניתנים לביצוע, כאשר מטרת התותבות היא לסייע ביכולות התפקוד של הלסתות (לעיסה) ולצרכי יצירת מראה אסתטי של חלל הפה והשיניים. יחד עם זאת, ישנן לא מעט מצבים בהם נדרש הליך ייצור של תותבות שיניים זמניות המיועדות לתת מענה מידי עבור בעיות דנטאליות המצריכות הליך טיפולי מתמשך. ברוב המקרים, ייצור שיניים תותבות הזמניות מיוצרות מחומר פלסטי המספק הגנה לאזור בו חסרות השיניים וזאת עד להשלמת הליך שיקום הפה.

שיניים תותבות קבועות

תפקידו של ייצור שיניים תותבות הקבועות זהה אומנם לתפקידו של תותבות השיניים הזמניות ו/או הנשלפות, אך ההבדל ביניהן לבין התותבות הזמניות ו/או הנשלפות בא לידי ביטוי שהן מותקנות בפה באופן קבוע.

כאשר מדברים על תותבות שיניים קבועות מדברים למעשה על מספר סוגי שיניים תותבות כגון: גשרי שיניים, כתרים ותותבות המונחות על גבי שתלים דנטליים, כאשר כל אחד מסוגי התותבות הקבועות יכול להחזיק מעמד לאורך שנים רבות וממושכות ולאפשר למטופלים ליהנות מרמת תפקוד גבוהה של הלסת וממראה אסתטי של חלל הפה והשיניים.

חשוב לציין שיניים תותבות קבועות הן למעשה שיניים מלאכותיות המחוברות לעצמות הלסת כהתקן דנטלי קבוע, ולכן הן אינן ניתנות להסרה והן נראות, מתנהגות ומרגישות כמו שיניים טבעיות לכל דבר ועניין.

תותבות שיניים

תותבות קבועות ו/או זמניות על גבי שתלים

טיפולי השתלת שיניים הפכו בשנים האחרונות לאחד מסוגי הטיפולים היעילים ביותר למקרים של אובדן שיניים טבעיות. טיפולים אלו מיושמים באמצעות שתלים דנטליים שהם מעין ברגים המוחדרים אל תוך עצם הלסת בחלל הפה ומחליפים את שורשי השיניים החסרות.

על גבי מבנה השתלים ניתן לבצע ייצור שיניים תותבות קבועות או זמניות המשמשות שחזור קבוע או זמני של השיניים. תותבות זמניות או קבועות על גבי שתלים מספקות עמידות גבוהה בפני עומסי לעיסה שונים והן נחשבות לפתרון האידיאלי ביותר עבור אילו מבינכם הנדרשים לטיפולי שתלים.

תחזוקת שיניים תותבות - מה חשוב לדעת?

בדומה לשיניים טבעיות, גם כל אחד מסוגי ייצור שיניים תותבות הקיימות כיום, מחייב תחזוקה שוטפת וזאת לצרכי מניעת הצטברות רובד חיידקי על גבי השיניים המלאכותיות, דבר העשוי לפגוע גם בשיניים הבריאות המצויות בחלל הפה ובחניכיים וגם בשיניים המלאכותית. במקרים בהם אתם עושים שימוש בתותבות שיניים נשלפות, חשוב להפקיד על הסרתן לפני השינה ולשמור אותם בתוך כוס עם מים פושרים ותמיסה ייעודית. כמו כן, חשוב להפקיד על צחצוח תותבות השיניים הנשלפות בוקר וערב ולהפקיד על צחצוח החניכיים החשופות לפני הרכבת התותבות.

כיצד מייצרים שיניים תותבות?

ייצור שיניים תותבות הוא תהליך עבודה המיושם במעבדת שיניים בהתאם לצילומי הפה של המטופל, כאשר הליך הייצור מתאפשר גם במסגרת שימוש במחרטות אנלוגיות המחייבות עבודה ידנית של טכנאי השיניים וגם באמצעות מחרטות דיגיטליות המייתרות לחלוטין את השימוש במחרטות המסורתיות והמיושנות ובשיטות העבודה הידניות. לשימוש במחרטות הדיגיטליות לצורך ייצור תותבות שיניים מספר רב של יתרונות בהשוואה של ייצור שיניים תותבות במחרטות אנלוגיות, וביניהם:

    • ייצור שיניים תותבות בהתאמה אישית לכל מטופל/ת וברמת דיוק מקסימאלית בהתאם לממצאי הסריקה הדיגיטלית של חלל הפה.
    • הליך ייצור מהיר יותר בהשוואה לכל שיטת ייצור אחרת.
    • מראה אסתטי מושלם של השיניים התותבות בהשוואה לשיטת ייצור שיניים תותבות במחרטה אנלוגית.

 ייצור כל סוגי התותבות באמצעות חומר אקרילי עמיד ללא מתכתתפקוד מיטבי של התותבות גם תחת לחץ של עומסי לעיסה וזאת בניגוד לשיניים תותבות המיוצרות ממחרטות אנלוגיות.

 ויתרונות נוספים ההופכים את השיניים התותבות המיוצרות באמצעות מחרטות דיגיטליות למבנה התותבות האופטימאלי ביותר למגוון רחב של בעיות דנטליות גם במסגרת שימוש בתותבות זמניות וגם במסגרת שימוש בתותבות קבועות.

ייצור שיניים תותבות בהתאמה אישית

חברת DMB מציגה: השיטה המתקדמת ביותר לייצור שיניים תותבות קבועות זמניות ונשלפות

אנחנו בחברת DMB milling center מפעילים מרכז חריטה מתקדם מסוגו הפועל באופן דיגיטלי מלא.

במרכז החריטה שלנו ניתן לבצע את כל סוגי ייצור שיניים תותבות, במסגרת הליך ייצור דיגיטלי המיושם באמצעות מחרטות דיגיטליות מתקדמות מסוגן ובאמצעות תוכנת מחשב ייעודית לעיבוד גרפי של מבנה התותבות. שיטת העבודה המתקדמת שלנו מאפשרת לרופאי וטכנאי השיניים ליהנות ממגוון רחב של יתרונות מעשיים לאורך כל שלבי הייצור וביניהם:

  • מינימום מעורבות בתהליך הייצור – כל מה שנדרש לנו לצורך ייצור דיגיטלי של תותבות שיניים בהתאמה מלאה הוא קובץ ממוחשב של סריקה אינטראורלית של חלל פה המטופל.
  • הליך ייצור מהיר ומיידי – אנו יודעים לייצר תותבות שיניים מכל סוג תוך פרק זמן קצר ומהיר.
  • שימוש בחומרי גלם איכותיים – המחרטה הדיגיטלית העומדת לרשותנו יודעת לייצר תותבות שיניים מחומרים אקריליים בעלי עמידות גבוהה וללא מתכות.

שיטת הייצור המתקדמת והחדשנית שלנו תאפשר גם לכם ליהנות מתותבות שיניים איכותיות ועמידות לאורך שנים וכל זאת במסגרת הליך ייצור שיניים תותבות דיגיטלי במסגרתו מושם דגש על רמת דיוק מקסימלית של מבנה התותבת והתאמת גוון השיניים המלאכותיות בהתאם להעדפות המטופל/ת. אנו יודעים לבצע הליכי ייצור שיניים תותבות ברמת הדיוק הגבוהה ביותר בענף רפואת השיניים הדיגיטלית ומזמינים גם אתכם לקחת חלק מהמהפכה הדיגיטלית אותה אנו מקדמים בתחום רפואת השיניים בישראל. למידע נוסף בנושא אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר כאן.

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?

השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.

האתר מתוחזק ע"י חברת

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?
השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?

השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.