כתר בסריקה דיגיטלית

אנחנו בחברת DMB  milling center, מקדמים חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית בענף רפואת השיניים ומאפשרים לכל רופאי וטכנאי השיניים בישראל ליהנות ממגוון רחב של פתרוונת שירות דיגיטליים המיועדים למטרות ייצור של כתר בסריקה דיגיטלית. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע כללי על הליכי תכנון וויצור של כתרים בסריקה ממוחשבת ולהיחשף לכל  היתרונות המעשיים הנלווים לשיטת הייצור הדיגיטלית שלנו. אם גם אתם לא רוצים להישאר מאוחר ולהמשיך לייצר כתרים באמצעות שיטות מיושנות החולפות מן העולם, זה הזמן להיחשף לשיטה של ייצור כתר בסריקה דיגיטלית למטרות תכנון וייצור כתרים באופן דיגיטלי מלא ובאמצעות המכשור המתקדם ביותר מסוגו בענף רפואת השיניים הדיגיטלית.

כתר בסריקה דיגטלית

תכנון וייצור כתרים - אז והיום

טיפולי התקנת כתרים נחשבים לאחד מסוגי הטיפולים הנפוצים ביותר בענף רפואת השיניים והם נדרשים למגוון רחב של צרכים טיפוליים כגון: לאחר טיפולי שורש למטרות הגנה על השן המטופלת, לאחר טיפולי שתלים דנטליים לצורך בניית כתרים על גבי מבנה השתלים, לצרכי שחזור חלקי של שן שבורה ולצרכי טיפול אסתטי בשיניים מוכתמות, סדוקות וכדומה. 

עד לכניסתן של הטכנולוגיות המתקדמות לענף רפואת השיניים במהלך השנים האחרונות, הליך התכנון הייצור של הכתרים היה תהבליך עבודה מורכב, מתמשך ומסורבל והוא התבסס על שיטות עבודה ידניות אשר יושמו גם על ידי רופא השיניים וגם של טכנאי השיניים. ברפואת השיניים המסורתית, הכנת כתרים נעשית במספר שלבים הכוללים בין היתר: הכנת תבנית של העתק השן על ידי רופא השיניים, שליחת העתק השן למעבדת שיניים, יציקת תבנית מגבס על ידי טכנאי שיניים, ייצור כתר על בסיס התבנית והחזרת הכתר לרופא השיניים לצורך מדידת הכתר למנשך ושיני המטופל ולצרכי בחירת גוון החרסינה של הכתר. לאחר שלבים אלו, הכתר היה חוזר למעבדה לצרכי במקרים בהם היה צריך לבצע אי – אילו התאמות בגודל או מבנה הכתר. 

כיום, הליכי תכנון וייצור של כתרים בסריקה דיגיטלית ניתנים ליישום באופן דיגיטלי באמצעות מכשור ייעודי למטרות סריקה דיגיטלית של חלל הפה המטופל ולמטרות ייצור של כתר בסריקה דיגיטלית באמצעות מחרטה דיגיטלית המייתרת את השימוש בשיטות עבודה ידניות ובמחרטות אנלוגיות הנחשבות בעידן החדש למחרטות מיושנות. 

ייצור דיגילטי של כתרים - כל היתרונות

תכנון וייצור של כתרים בסריקה דיגיטלית והחדשנית, הוא תהליך עבודה מתקדם מסוגו המאפשר גם למטופלים, גם לרופאי השיניים וגם לטכנאי השיניים, ליהנות ממגוון רחב של יתרונות. בצד של המטופלים, יתרונות השיטה הדיגיטלית לייצור כתרים מאפשרת להם ליהנות מכתרי חרסינה ו/או כתרי זרקוניה ללא מתכות המגיעים ברמת דיוק מקסימאלית בהתאם לממצאי הסריקה הדיגיטלית. בנוסף, המטופלים נהנים מכתרים איכותיים בעלי עמידות ממושכת בהשוואה לכתרים מאותם חומרי גלם המיוצרים באמצעים אנלוגיים ושיטות עבודה ידניות. כמו כן, המטופלים יכולים לבחור את גוון הכתרים עוד לפני שלב ייצור הכתרים. 

בצד של רופאי השיניים וטכנאי השיניים, ייצור כתרים בסריקה דיגילטית מאפשרת להם ליהנות מהיתרונות הבאים:

  •  קיצור הליכי הייצור באופן משמעותי, דבר החוסך זמן כיסא ומקצר את טיפולי התקנת הכתרים
  •  מינימום מעורבות לאורך כל שלבי הייצור – רופאי השיניים נדרשים לביצוע כתרים בסריקה דיגיטלית באמצעות מכשיר ייעודי בלבד ומעבר לכך הם אינם מעורבים בתהליך הייצור
  •  ייצור כתרים בסריקה דיגיטלית קבועים במסגרת הליך הייצור – מייתר את הצורך בהתקנת כתרים זמניים במקרים מסוימים.
  •  דיוק מקסימאלי של כתר בסריקה דיגיטלית בהתאם לממצאי הסריקה הדיגיטלית

ויתרונות נוספים ההופכים את השיטה הדיגיטלית לייצור כתרים לשיטה המתקדמת והמדויקת ביותר בהשוואה לכל שיטת יצור אחרת.

ייצור דיגטלי של כתרים

תכנון כתרים בסריקה דיגיטלית

יתרון משמעותי נוסף לרופאי וטכנאי השיניים העושים שימוש בתכנון כתרים בסריקה דיגיטלית לצרכי תכנון וייצור כתרים, בא לידי ביטוי בהליך התכנון של הכתרים והתאמתם המלאה לצרכי הטיפול הפרטניים לכל מטופל ומטופלת. תכנון כתרים סורק דיגיטלית מאפשר למעשה הכנת כתרים בצורה מדויקת, כאשר הכתר הדיגילטי מעוצב ונבנה בהתאם לנתונים הטבעיים של שיני המטופל. באופן זה, ניתן לייצר בסופו של הליך כתרים המותאמים למבנה המדויק של חלל פה המטופל ובאופן זה המטופלים נהנים מכתרים איכותיים אשר אינם מתחכחים עם החניכיים ואינם פוגעים בתפקוד השיניים. בנוסף, הליך התכנון של כתר בסריקה דיגיטלית מאפשר השגת תוצאה אסתטית טובה יותר בהשוואה לכל שיטת ייצור אחרת, כאשר עיצוב הכתר נעשה באופן דיגיטלי וממחושב עוד בטרם ייצורו באמצעות מחרטה דיגיטלית. מעבר לכל אלו, חשוב לציין שייצור כתרים בסריקה ממוחשבת, הוא תהליך ייצור של כתרים היכולים להתאים למגוון רחב של צרכים טיפוליים, כאשר הליך תכנון וייצור הכתרים מיושם מלכתחילה בהתאם למטרות הטיפוליות הנדרשות לכל מטופל ומטופלת באופן פרטני. 

DMB מציגה: השיטה הדיגיטלית לייצור כתרים בסריקה ממוחשבת

אנחנו בחברת DMB  milling center, מפעילים את מרכז החריטה המתקדם והמוביל ביותר מסוגו בענף מעבדות השיניים הדיגיטליות. לרשותנו, מחרטות דיגיטליות מתקדמות מסוגן המאפשרות לנו לייצר כתר זרקוניה בהדפסה דיגיטלית וכתר אימקס במסגרת הליך ייצור קצר ונקודתי המספק את תוצאות הייצור הטובות ביותר בענף. השיטה החדשנית המיושמת על ידינו למטרות ייצור של כתר בסריקה דיגיטלית, מקצרת באופן משמעותי את כל שלבי הייצור ומאפשרת לרופאי השיניים ליהנות מתוצר סופי איכותי ומדויק הניתן להתקנה במסגרת טיפול שיניים אחד. לצורך ייצור דיגיטלי של כתרים אנו עושים שימוש בקובץ הממוחשב של הסריקה הדיגיטלית הנשלחת אלינו באמצעות הדואר האלקטרוני, כאשר לפני שלב הייצור במחרטות הדיגיטליות העומדות לרשותנו, אנו מקפידים על תהליך עיצוב הכתר. 

ממצאי הסריקה של ייצור כתר בסריקה דיגיטלית הם אלו המאפשרים לנו לייצר כתרים בדיוק מושלם למבנה השן המטופלת וחלל פה המטופל/ת, כאשר כל נתוני הסריקה הדיגיטלית מועברים ישירות אל המחשב בו מותקנת תוכנת העיצוב הייעודית העומדת לרשותנו. שיטת הייצור הדיגיטלית שלנו מיועדת גם לצרכי ייצור גשרים ותותבות שיניים, כאשר כל הליך הייצור נעשה באופן דיגיטלי מלא ללא התעסקות בניירת וללא צורך בשיטות עבודה ידניות. 

כתרים בסריקה ממוחשבת

ייצור דיגיטלי של כתרים - למה דווקא איתנו?

  1. לרשותנו, המכשור המתקדם ביותר מסוגו של מחרטות דיגיטליות לייצור כתרי זרקוניה וכתרי אימקס 
  2.  אנו מקפידים על תהליך עיבוד ועיצוב הקובץ הממוחשב בו מצויים נתוני הסריקה הדיגיטלית 
  3.  אנו מאפשרים לקהל הלקוחות שלנו לבחור את גוון הכתר בטרם שלבי הייצור, כאשר צביעת הכתר נעשית אף היא באמצעים דיגיטליים ללא צורך בעבודת יד
  4. כי אנו מקדמים את ענף רפואת השיניים הדיגיטלית בישראל ומספקים לקהל לקוחותינו מגוון רחב של פתרונות שירות דיגיטליים בתחום זה 
  5. וסיבות נוספות ההופכות את מרכז החריטה שבבעלותנו לאחד ממרכזי החריטה המתקדמים ביותר בעולם. 

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?

השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.

האתר מתוחזק ע"י חברת

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?
השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.

רופא/טכנאי שיניים?

רוצה להצטרף לעולם של חדשנות טכנולוגית ודיגיטלית?

השאר פרטים בטופס ונחזור אליך בהתאם לבדיקת התאמה.